Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Документи
Рішення виконавчого комітету від 07.11.2018 № 871
Оприлюднено 09.11.2018

СЛОВ’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я


Від 07.11.2018 № 871
м.Слов`янськ

Про здійснення виконавчими органами
Слов'янської міської ради делегованих
повноважень по забезпеченню вимог
законодавства про розгляд звернень
громадян, здійснення контролю за станом
цієї роботи за 9 місяців 2018 року 


На виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпорядження голови облдержадміністрації від 05.03.2008 №78 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», п.7.3 рішення виконкому Слов'янської міської ради від 02.04.2008 №259 «Про виконання Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008», керуючись ст.38 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України “Про звернення громадян”, виконком Слов'янської міської ради

ВИРІШУЄ :

1. Інформацію начальника відділу по роботі із зверненнями громадян Кулі М.А. про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 9 місяців 2018 року прийняти до відома /додається/. 

2. Керівникам відділів і управлінь міської ради, комунальних підприємств і підприємств, що надають послуги населенню: 

2.1. Посилити особисту відповідальність та відповідальність виконавців за своєчасний та якісний розгляд звернень, надання письмових відповідей заявникам. 

2.2. Забезпечити якісне виконання доручень керівників міської ради і виконання власних зобов'язань з розгляду звернень громадян по суті і надання своєчасних і обґрунтованих відповідей заявникам. При розгляді звернень громадян встановлювати реальні терміни їх остаточного виконання. 

2.3.Підвищити контроль за дотриманням законодавства про звернення громадян та рівень персональної відповідальності посадових осіб за його дотримання. Не допускати надання неоднозначних, необґрунтованих, неповних відповідей за зверненнями громадян, із порушенням термінів, встановлених законодавством, безпідставної передачі розгляду звернень іншим органам;

2.4.Передбачати у відповідях заявникам порядок оскарження прийнятих рішень, з посиланням на ст.16 Закону України “Про звернення громадян”. 

3. Начальнику відділу по роботі із зверненнями громадян Слов'янської міської ради Кулі М.А.: 

3.1.Здійснювати контроль за організацією роботи із зверненнями громадян у міській раді у відповідності з вимогами діючого законодавства. 

3.2.Надавати методичну і практичну допомогу відділам і управлінням міської ради, комунальним підприємствам і підприємствам, що надають послуги населенню. 

4.Контроль за виконанням зазначеного рішення покласти на керуючого справами виконкому Слов'янської міської ради Огаркову О.А.


Міський голова                                                                                      В.М.Лях


102Версія для друкуНадіслати
Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально



















Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика