Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Муніципалітет
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Новини
Відповідь на депутатське звернення щодо захисту інституції сім`ї в Україні [09 серпня 2018  11:19]

До Слов`янської міської ради надійшла відповідь від комітету з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин Верховної ради України на звернення депутатів міської ради зодо захисту інституції сім`ї в Україні:

Шановний Вадиме Михайловичу! 

Надіслане Вами звернення депутатів Слов'янської міської ради щодо захисту інституції сім'ї в Україні за дорученням Голови Верховної Ради України розглянуто в Комітеті Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин в межах предмету відання. 

З порушеного питання повідомляємо наступне. 

В Україні діють ціла низка законодавчих актів, спрямованих на підтримку багатодітних та малозабезпечених сімей, розвинена мережа соціальних служб. які опікуються сім'ями, у складі Міністерства соціальної політики є відлові; департамент. Реалізуються Державні цільові соціальні програми підтримки сім'ї, що затверджуються Кабінетом Міністрів України на певний період. Щорічно у Державному бюджеті за програмою "Реалізація державної політики з питань сім'ї та дітей" окремим рядком виділяються відповідні кошти. 

У складі Верховної Ради України працює Комітет з питань сім'ї, молодіжної політики, спорту та туризму до предмета відання якого віднесено питання державної політики у сфері сімейно-шлюбних відносин та державної політики сприяння становленню інституту сім'ї, допомоги сім'ям з дітьми, захисту безпритульних дітей. 

Стосовно викладених у зверненні пропозицій інформуємо, що зміни до Конституції України напрацьовувались у відкритому режимі - про засідання Робочої групи завчасно повідомлялось і кожен бажаючий міг прийти на її засідання та висловити свою позицію, або надіслати свої пропозиції на адресу Конституційної комісії письмово. Дотепер підготовлені Робочою групою з питань прав, свобод та обов'язків людини і громадянина пропозиції не стали предметом розгляду Верховної Ради України, - вони не вносились і не розглядались. 

Указом Президента України від 25 серпня 2015 року № 501/2015 була затверджена Національна стратегія у сфері прав людини. Це системний документ, покликаним інтегрувати цінності прав людини в різні сфери державної політики. 

Виконання Національної стратегії відбувається через деталізацію її основних напрямів у Плані дій з реалізації Національної стратегії в сфері прав людини на період до 2020 року, затвердженому Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2015 року №1393-р. 

Національна стратегія у сфері прав людини та План дій щодо її реалізації готувались також у відкритому режимі з залученням широких кіл громадськості. На стадії підготовки цих документів неодноразово проводилось громадське обговорення. Наш Комітет також проводив кілька відкритих слухань з даного питання. 

Також інформуємо, що у звіті про стан виконання Плану дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини за період 2017 року, розміщеному на сайті Міністерства юстиції України, зокрема, щодо підпункту 6 пункту 105, яким передбачено розроблення та подання на розгляд Кабінету Міністрів України законопроекту про легалізацію в Україні зареєстрованого цивільного партнерства для різностатевих і одностатевих пар з урахуванням майнових і немайнових прав, зокрема володіння та наслідування майна, утримання одного партнера іншим в разі непрацездатності, конституційного права несвідчення проти свого партнера, зазначено: «Виконання не можливе». Обґрунтовується це великою кількістю звернень до Міністерства юстиції від обласних, міських, районних у містах рад, громадських і релігійних організацій стосовно неприйнятності і зупинення виконання Плану дій у частині підпункту 6 пункту 105. 

Варто зауважити, що наша держава взяла на себе низку міжнародних зобов'язань у сфері прав людини, зокрема, в рамках Угоди між Україною та Європейським Співтовариством про спрощення оформлення віз. Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом. Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони і вживає заходів на їх виконання. Окрім цього, частиною національного законодавства України є Конвенція про ліквідацію всіх форм дискримінації щодо жінок стаття 10, пункт с) якої має наступну редакцію: «усунення будь-якої стереотипної концепції ролі чоловіків і жінок на всіх рівнях і у всіх формах навчання шляхом заохочення спільного навчання та інших видів навчання, що сприятимуть досягненню цієї мети, і, зокрема, шляхом перегляду навчальних посібників та шкільних програм і адаптації методів навчання». 

В Україні з 2005 року діє Закон «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», статтею 21 якого, зокрема, передбачено, що навчальні заклади забезпечують: підготовку та видання підручників, навчальних посібників, вільних від стереотипних уявлень про роль жінки і чоловіка; виховання культури тендерної рівності, рівного розподілу професійних і сімейних обов'язків. 

Комітет Верховної Ради України з питань прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин у своїй роботі керується принципом поваги до прав людини і основоположних громадянських свобод та недискримінації за будь-якими ознаками. 

Наше спільне завдання - побудувати толерантне, демократичне та європейське суспільство в Україні. 

З повагою,
Голова Комітету М. Немиря


1184Версія для друкуНадіслати
Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально


























пошук
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua