Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
Громадянське суспільство
Звернення громадян
Служби інформують
Оформлення документів
Зайнятість
Почесні громадяни
                                         
 Об’яви
Оголошення [25 серпня 2015  12:58]

ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення торгів
 

1. Замовник.

1.1. Найменування Слов’янська міська рада Донецької області

1.2. Код за ЄДРПОУ 04052821

1.3. Місцезнаходження пл. Жовтневої Революції, буд. 2., м.Слов’янськ, Донецька область, 84122

2. Джерело фінансування закупівлі Внесок ЄС/EDF та внески Слов’янської міської ради

3. Процедура закупівлі Відкриті торги

4. Інформація про предмет закупівлі.

4.1. Найменування предмета закупівлі: 

Об'єкт конкурсного відбору по проекту – «Житло для переселенців»: Лот № 1 – проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція гуртожитку по вул. Свердлова 8 з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м.Слов’янська Донецької області»; Лот № 2 – проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція гуртожитку по вул. Чубаря 28-а з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м.Слов’янська Донецької області».

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
 
Об'єкт конкурсного відбору по проекту – «Житло для переселенців»: Лот № 1 – проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція гуртожитку по вул. Свердлова 8 з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м. Слов’янська Донецької області»; Лот № 2 – проектно-вишукувальні роботи «Реконструкція гуртожитку по вул. Чубаря 28-а з метою розселення тимчасових переселенців і потерпілих жителів м.Слов’янська Донецької області».

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг м.Слов’янськ, Донецької області.

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 30 днів

5. Інформування про процедуру закупівлі

5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення) www.slavrada.gov.ua 

5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу 16.07.2015 р.

5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів 06.08.2015 р.

5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель -

6. Результат проведення процедури закупівлі.

6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів 06.08.2015 р.

6.2. Дата укладення договору про закупівлю 21.08.2015 року

6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення -

7. Сума, визначена в договорі про закупівлю Лот №1 - 92500,00 грн. без ПДВ (дев’яносто дві тисячі п’ятсот грн., 00 коп.) без ПДВ; Лот №2 - 92500,00 грн. без ПДВ (дев’яносто дві тисячі п’ятсот грн., 00 коп.) без ПДВ.

8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару) -

9. Інформація про переможця торгів.

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові ПП «РЕСТРО»

9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків ЄДРПОУ 23034504

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу 

Донецька обл., м.Слов'янськ, вул. Леніна, буд., 38, 84122, тел. моб. +38 050 47 37 047

10. Інформація про рамкову угоду.

10.1. Дата та номер рамкової угоди -

10.2. Учасники рамкової угоди -

10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду –


Голова тендерної комісії                                                                             А.М. Бєлозьоров


Переглядів:476Версія для друкуНадіслати
Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально











Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика