Офіційний вебсайт (портал) Слов’янської міської ВА, Слов’янської міської ради

Версія для друку

Відділи міської ради

Відділ діловодства та організаційного забезпечення

Начальник відділу

Бабенко Тетяна Ігорівна

Основні функції

  • організація і забезпечення діловодства та документообігу виконавчого комітету, ведення електронного документообігу, консультування працівників з питань діловодства;
  • забезпечення належного прийому, реєстрації, збереження, обліку, доставки до відділів та управлінь і розсилки вхідної, вихідної і внутрішньої кореспонденції;
  • аналіз пропозицій, заяв, скарг, що надійшли до виконкому, щомісячне надання результатів керівництву виконавчого комітету до відома;
  • винесення на розгляд виконкому пропозицій, заходів, доповідних записок, довідок та інших документів з питань, які належать до компетенції відділу;
  • контроль за правильністю оформлення документів, що подаються на підпис керівництву;
  • забезпечення контролю за своєчасним надходженням інформаційних та інших матеріалів від виконавчих органів міської ради;
  • технічне забезпечення контролю за виконанням листів, а також резолюцій міського голови, його заступників;
  • забезпечення чіткої підготовки та проведення виборів.

Телефон

(06262) 2-39-70, 2-53-17

E-mail

priem@slavrada.gov.ua

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, каб.212, 214, 312


Відділ кадрової роботи

Начальник відділу

Борисенко Руслан Олександрович

Основні функції

  • реалізація державної політики в сфері служби в органах місцевого самоврядування, в питаннях кадрової роботи;
  • здійснення аналітичної та організаційної роботи по кадровому менеджменту;
  • документальне оформлення прохождення служби в органах місцевого самоуврядування;
  • підготовка матеріалів до нагородження державними нагородами України, присвоєння почесних звань України та Почесний громадянин міста Слов’янська;

Телефон

(06262) 2-53-22

E-mail

kadry@slavrada.gov.ua

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, каб.215


Відділ бухгалтерського обліку та звітності

Начальник відділу

Давидова Інна Іванівна

Основні функції  

  • використання сучасних засобів механізації і автоматизації обліково-обчислювальних робіт, прогресивних форм і методів бухгалтерського обліку; 
  • стягнення у встановлений термін дебіторської та погашення кредиторської заборгованості, дотримання платіжної дисципліни  повний облік надходжень грошових
  • коштів, товарно-матеріальних цінностей і основних засобів, а також своєчасне відображення в бухгалтерському обліку операцій, пов'язаних з їх рухом;  
  • правильне нарахування і своєчасне перерахування платежів до державного бюджету, внесків на державне соціальне страхування, пенсійний фонд, погашення у встановлений термін заборгованості банкам по позиках; 
  • розгляд документів і звернень, внесених до міської ради та її виконавчий комітет з питань бухгалтерського обліку та фінансової звітності, підготовку довідкових матеріалів, при необхідності - підготовку проектів рішень міської ради та виконавчого комітету, розпоряджень міського голови. 

Телефон

(06262) 2-51-54

E-mail

buh@slavrada.gov.ua

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, каб.301, 305, 307

Відділ з питань внутрішньої політики

Начальник відділу

Кравченко Дмитро Валерійович

Основні функції:

  • інформаційно-аналітичне забезпечення реалізації внутрішньої політики держави у сфері співпраці з громадськістю;
  • моніторинг, аналіз та прогнозування суспільно-політичних процесів у місті;
  • забезпечення взаємодії виконавчих органів міської ради з політичними партіями, громадськими організаціями, релігійними організаціями, національними меншинами;
  • сприяння всебічному розвитку і функціонуванню української мови в усіх сферах суспільного життя.

Телефон

(0626) 62-13-09

E-mail

ovp@slavrada.gov.ua

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, каб.413

Відділ з організаційного забезпечення депутатської діяльності

Начальник відділу

Мала Леся Миколаївна

Основні функції:

  • формування інформаційної бази, щодо складу депутатського корпусу та помічників-консультантів депутатів;
  • здійснення правових та організаційно-методичних заходів з підготовки і проведення сесій ради;
  • здійснення правових та організаційно-методичних заходів з підготовки і проведення постійних та тимчасових комісій міської ради;
  • організація контролю за виконанням доручень виборців, депутатських запитів та звернень;
  • забезпечення в межах та порядку, визначеному законодавством, сумісно з виконавчими органами міської ради підготовки та проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад та сільських, селищних, міських голів, всеукраїнських та місцевих референдумів.

Телефон

(06262) 2-41-32

E-mail

sovet@slavrada.gov.ua

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, каб.401, 402

Відділ по обліку та розподілу житлової площі

Начальник відділу

Стешенко Ганна Володимирівна

Основні функції 

  • квартирний облік громадян, потребуючих поліпшення житлових умов та надання їм житла;
  • квартирний облік на отримання соціального житла;
  • приватизація державного житлового фонду;
  • приватизація кімнат у гуртожитку;
  • підготовка матеріалів по виявленню безхазяйних речей (будинки, квартири) та нерухомого майна (будинки, квартири), яке за рішенням суду може бути визнано відумерлою спадщиною, облік та реалізація безхазяйного нерухомого майна (будинки, квартири) та відумерлої спадщини, яка за рішенням суду належить територіальній громаді в особі міської ради;
  • консультативна робота з питання Доступного житла молодим сім’ям, учасникам АТО та внутрішньо переміщеним особам;
  • здійснення контролю за станом квартирного обліку та дотриманням житлового законодавства на підприємствах, в організаціях та установах, розташованих на території міської ради, незалежно від форми власності;
  • включення до числа службових житлових приміщень, затвердження рішення адміністрації підприємства, установи та організації про надання службового житла та виключення житлових приміщень з числа службових.

Телефон

(06262) 2-56-86

E-mail

gilotdel@slavrada.gov.ua

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, каб.120а

Відділ інформаційного забезпечення

Начальник відділу

Самохвалов Вячеслав Миколайович

Основні функції

  • впровадження сучасних інформаційно-комп'ютерних технологій в управлінську діяльність виконавчих органів міської ради;
  • використання засобів захисту інформації в інформаційно-аналітичних системах виконавчих органів міської ради;
  • забезпечення технічного та програмного обслуговування комп'ютерної й офісної техніки виконавчих органів міської ради;
  • інформаційне оновлення веб-порталу міської ради та надання інформації для інших веб-сторінок органів виконавчої влади та місцевого самоврядування.

Телефон

(06262) 2-79-93

E-mail

it@slavrada.gov.ua

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, каб.411

Відділ торгівлі і захисту прав споживачів

Начальник відділу

Яковенко Олег Георгійович

Основні функції 

  • Бере участь у розробці та організації виконання програми економічного і соціального розвитку міста у галузях “Торгівля і ресторанне господарство”, “Побутове обслуговування населення”, “Захист прав споживачів”, інших програм, спрямованих на поліпшення торговельного та побутового обслуговування населення.
  • Аналізує стан і бере участь, у межах компетенції, в розробці пропозицій щодо розвитку споживчого ринку, ринку побутових послуг і створення їх інфраструктури, поліпшення організації та якості обслуговування населення підприємствами торгівлі, ресторанного господарства та побуту,
  • Вносить пропозиції виконкому щодо встановлення за погодженням із суб'єктами господарювання зручного для населення режиму роботи підприємств торгівлі, закладів ресторанного господарства та побутового обслуговування населення всіх форм власності.
  • З метою захисту порушених прав розглядає письмові та усні звернення громадян і консультує їх з питань захисту прав споживачів.
  • Розглядає пропозиції суб’єктів господарювання, громадських організацій та громадян з питань, що належать до компетенції відділу, приймає по них рішення, проводить прийом громадян.
  • Здійснює заходи щодо забезпечення державного захисту прав споживачів по якості і безпеці продукції в межах наданих повноважень
  • Здійснює самостійно або разом з відповідними контролюючими органами контроль за дотриманням підприємствами торгівлі, виробниками та виконавцями послуг законодавства з питань захисту прав споживачів відповідно до наданих повноважень.
  • Здійснює підготовку проектів рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови з питань віднесених до компетенції відділу.
  • Бере участь у проведенні в місті виставково-ярмаркових заходів.

Телефон

(06262) 2-63-04

E-mail

torg@slavrada.gov.ua

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, каб.302

Відділ раціонального використання земельних ресурсів

Начальник відділу 

Литвинова Олена Данилівна

Основні функції 

  • здійснює підготовку матеріалів і виносить на розгляд сесії міської ради проекти рішень щодо:
    • надання дозволу на розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок;
    • затвердження землевпорядної документації;
    • передача у користування, надання у власність земельних ділянок у межах міста Слов’янська;
    • встановлення розмірів орендної плати за користування земельними ділянками;
    • продаж земельних ділянок територіальної громади міста Слов’янська;
    • викуп, вилучення земельних ділянок для суспільних потреб;
  • здійснює підготовку проектів нормативно правових та інших актів міської ради та її виконавчого комітету з питань регулювання земельних відносин;
  • створює та здійснює облік бази договорів оренди та договорів купівлі-продажу земельних ділянок;
  • здійснює контроль за своєчасними надходженнями плати за землю згідно договорам купівлі-продажу земельних ділянок;
  • здійснює підготовку проектів договорів оренди земельних ділянок згідно рішень міської ради;
  • у межах своєї компетенції бере участь у реалізації політики органів місцевого самоврядування у відповідній галузі;
  • здійснює підготовку проектів договорів на оплату авансового внеску в рахунок оплати ціни земельної ділянки, контролює своєчасність та повноту надходження коштів;
  • бере участь в організації та забезпеченні роботи конкурсної комісії з відбору на конкурсних засадах суб’єктів оціночної діяльності у сфері оцінки земель;
  • вивчає стан додержання вимог земельного законодавства на території міста та готує пропозиції щодо його поліпшення.

Телефон

(06262) 2-18-68; (0626) 66-40-44;

E-mail

arenda@slavrada.gov.ua

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, каб.64, 75

Архівний відділ

Начальник відділу

Тертышная Ирина Николаевна

Основні функції

  • Зберігання, облік документів Національного архівного фонду, що мають місцеве значення. Надання на їх підставі архівних копій, довідок, витягі
  • Зберігання документів ліквідованих підприємств, установ та організацій, які були зареєстровані на території міста. Надання на їх підставі довідок соціально-правового характеру (стаж, заробітну плату).;
  • Управління архівною справою та діловодством на теріторії міської ради.

Телефон

(06262) 2-55-94

E-mail

arhiv@slavrada.gov.ua

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, архів

Відділ з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи

Начальник відділу

Нікулеско Сергій Борисович

Основні функції: 

  • розробляє та забезпечує реалізацію програм та планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки;
  • організовує та забезпечує роботу міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій, а в разі виникнення надзвичайних ситуацій - спеціальних комісій з їх ліквідації;
  • організовує виконання вимог законодавства щодо створення, використання, утримання та реконструкції фонду захисних споруд цивільного захисту;
  • організовує виконання міською радою законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки, мобілізації та територіальної оборони;
  • подає пропозиції щодо встановлення мобілізаційних завдань (замовлень) підприємствам, установам та організаціям, а також організовує їх доведення до виконавців;
  • забезпечує виконання законодавства про військовий обов’язок посадовими особами і громадянами, підприємствами, установами і організаціями міста;
  • підтримує постійні зв'язки з правоохоронними органами, військовими формуваннями, які розташовані на території міста, з іншими виконавчими органами міської ради;
  • у випадках, передбачених чинним законодавством, вивчає матеріали та бере участь у підготовці висновків і пропозицій щодо включення кандидатур до списків присяжних Слов’янського міськрайонного суду;
  • здійснює у межах компетенції взаємодію щодо обміну інформацією, планування та проведення спільних заходів з правоохоронними органами міста.

Телефон

(06262) 2-77-83, (0626) 62-15-07

E-mail

slvogz@ukr.net

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 3, 5 поверх

Відділ державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємцівв

Начальник відділу

Болотенко Олена Ігорівна

Основні функції: 

  • Реалізація державної політики у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Засвідчення факту створення та/або припинення юридичної особи, засвідчення факту набуття та/або позбавлення статусу підприємця фізичною особою, а також вчинення інших реєстраційних дій, які передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (далі – Закон про реєстрацію), шляхом внесення відповідних записів до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
  • Ведення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР).
  • Формування та ведення реєстраційних справ.
  • Здійснення прийому громадян, представників юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації змін до відомостей про юридичних осіб, що містяться в ЄДР та державної реєстрації зміни імені або місця проживання фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації припинення юридичних осіб, державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичними особами-підприємцями.
  • Здійснення прийому документів для проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації змін до відомостей про юридичних осіб та державної реєстрації зміни імені або місця проживання фізичних осіб-підприємців, державної реєстрації припинення юридичних осіб та державної реєстрації припинення підприємницької діяльності фізичними особами-підприємцями, внесення записів до ЄДР стосовно зміни керівника, видів діяльності, інших відомостей про юридичну особу та фізичну особу-підприємця, що містяться в ЄДР та створення/закриття юридичною особою відокремлених структурних підрозділів.
  • Перевірка комплектності документів на відсутність підстав для зупинення розгляду документів та підстав для відмови у державній реєстрації, їх відповідність вимогам Закону про реєстрацію.
  • Здійснення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
  • Проведення державної реєстрації змін до відомостей про юридичних осіб що містяться в ЄДР та державної реєстрації зміни імені або місця проживання фізичних осіб-підприємців.
  • Формування, ведення та забезпечення зберігання протягом встановленого законодавством строку реєстраційних справ юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців з подальшою їх передачею до архівної установи відповідно до діючого законодавства.
  • Передача відповідно до Закону про реєстрацію до іншого органу реєстрації реєстраційних справ у разі зміни місцезнаходження юридичної особи, місця проживання фізичної особи-підприємця та передача документів відповідному суб’єкту державної реєстрації за результатами проведених дій за принципом екстериторіальності.
  • Внесення до ЄДР відомостей про юридичну особу та її відокремлені підрозділи та про фізичну особу-підприємця; внесення змін до відомостей, що містяться в ЄДР про юридичну особу та її відокремлені підрозділи та фізичну особу-підприємця; внесення до ЄДР запису про припинення юридичної особи та припинення підприємницької діяльності фізичною особою-підприємцем.
  • Надання відомостей з ЄДР у вигляді витягів.
  • Внесення записів до ЄДР щодо скасування реєстраційної дії.
  • Надання документів з реєстраційних справ за ухвалою слідчого судді, суду про тимчасовий доступ до речей і документів та на підставі рішення суду про витребування документів з реєстраційних справ. Організація виготовлення копій (сканованих копій) документів, що вилучаються.
  • Здійснення інших дій, передбачених Законом про реєстрацію та нормами чинного законодавства України.
  • Розгляд в установленому законодавством порядку звернень громадян, які стосуються компетенції відділу.
  • Здійснення представництва в судових органах інтересів державного реєстратора з питань, віднесених до компетенції відділу.
  • Забезпечення здійснення заходів щодо запобігання та протидії корупції.

Телефон

(0626) 62-12-52

E-mail

yurfiz@ukr.net

Адреса

м.Слов'янськ, пл.Соборна 2, каб.218


Сторінка: 1, 2


© 2005 - 2021 Слов’янська міська ВА // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua