Офіційний вебсайт (портал) Слов’янської міської ВЦА, Слов’янської міської ради

Версія для друку

Інформація про роботу зі звернень громадян

Інформаційно-аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2021 рік

Організація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській військово-цивільної адміністрації (далі — Слов'янська міська ВЦА) спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації.

До Слов’янської міської ВЦА протягом 2021 року від мешканців Слов'янської міської територіальної громади надійшло 5583 звернень, що на 20,8% більше, ніж за 2020 рік (4623).

Згідно затвердженого графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, спеціалістами юридичного управління проведено 24 прийомів, на яких було надано 98 консультацій.

Керівником Слов'янської міської ВЦА проведено 5 спільних прийома, прийнято 52 громадянина.

Вжиті заходи шляхом облаштування на першому поверсі адміністративної будівлі міської ради поштової скриньки «Відкритий лист до керівника Слов'янської міської ВЦА».

Через стаціонарну потову скриньку звернулось 392 громадян.

Забезпечені засоби електронного зв'язку з метою надання можливості громадянам подавати звернення громадян.

Через «Інтернет приймальню» веб-сайта Слов'янської міської ВЦА звернулось 191 громадянин.

Через офіційну електронну пошту — 184.

Засобами телефонного зв'язку звернулось 223 громадян.

З органів вищої влади надійшло 3631 звернень. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни.

Протягом звітного періоду повторних звернень надійшло 95; колективних — 218. З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами, петиціями звернулося 11771 громадян.

У відділі по роботі зі зверненнями громадян щоденно працює «Телефон довіри», на який звернулось 60 громадян. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення питань, порушених громадянами, та оперативного вирішення питань працівники відділу по роботі із зверненнями громадян під час проведення «Телефону довіри» співпрацюють з відділами та управліннями міської ВЦА, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам.

До остаточного вирішення прийнятих раніш зобов'язань керівництвом залишено на контролі 50 звернень громадян, або 0,8% від загального числа.

Реєстрація і облік усіх звернень проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14.04.1997 року за №348 /зі змінами/ та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян керівними працівниками міської ВЦА були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ВЦА, підприємствам міста. Виконання всіх доручень контролюється відділом по роботі із зверненнями громадян Слов'янської міської ВЦА.

Якщо питання, порушені в одержаному міською ВЦА зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. ЗУ «Про звернення громадян», про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно з ч.3 ст.7 Закону України «Про звернення громадян», було направлено 14 звернень іншим уповноваженим органам за належністю.

Протягом 2021 року через Державну установу «Урядовий контактний центр» надійшло 3348 звернень. Всі розглянуті в зазначені терміни.

На цілодобову інформаційно-диспетчерську службу «1505» звернулось 444 громадян, всі звернення розглянуті терміново, або впродовж 3 діб.

З метою виявлення фактів порушень у роботі зі зверненнями громадян та надання практичної допомоги в організації цієї роботи, рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 17.02.2021 №118 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах та управліннях міської ради, підприємствах міста на 2021р. Фактично проведено 7 перевірки у структурних відділах міської ВЦА та у комунальному підприємстві. Результати перевірки розглянуті на засіданні комісії з питань розгляду громадян.

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2020р. розглянуто на засіданні виконкому Слов'янської міської ради 17.02.2021 (рішення №118), за 1 квартал 2021 (рішення від 19.05.2021 №466), за 1 півріччя 2021 (рішення від 04.08.2021 №808).

За 9 місяців 2021 року розпорядження керівника Слов'янської міської військово-цивільної адміністрації від 01.11.2021 №447.

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян проведено 3 засідання.

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань.

781 звернення, або 18,6% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — учасників АТО, осіб з інвалідністю в наслідок війни, ветеранів праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, «дітей війни» та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб.

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно — 1570 звернень, що становить 28%;
  • надано роз'яснень — 3941.

Всього у зверненнях громадян порушено 6218 різних питань.

Перше місце у зверненнях громадян займають питання комунального господарства (2999) і складають 53,7% від загальної кількості питань. Друге місце займають питання соціальної політики, соціального захисту населення (1090) і складають 19,5%.

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ВЦА надійшло 94 петиції, з яких 13 набрали необхідну кількість голосів, 53 не набрали необхідної кількості голосів на її підтримку і розглянуті, як звернення громадян.

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ВЦА розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавська дисципліна становила 100%. 


© 2005 - 2021 Слов’янська міська ВЦА // Використання матеріалів - тільки з посиланням на сайт www.slavrada.gov.ua