СЛОВ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
Від 15.02.2017 № 125
м.Слов'янськ
Про затвердження порядку розгляду
письмових звернень громадян у
Слов'янській міській раді
З метою підвищення ефективності діяльності міської ради та її виконавчих органів у напрямку розгляду письмових звернень громадян, створення єдиної для міської ради та її структурних підрозділів системи прийому, обліку, реєстрації і розгляду письмових звернень громадян, контролю за дотриманням термінів їх розгляду, доручень та зобов'язань стосовно розв'язання порушених у зверненнях питань, керуючись Законом України «Про звернення громадян», Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Класифікатором звернень громадян для відділів і управлінь міської ради, комунальних підприємств, затвердженим рішенням виконкому міської ради від 18.05.2016 №348 та відповідно до вимог “Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації”, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 №348 /із змінами/ та на виконання розпорядження голови облдержадміністрації від 01.02.2012 №46, керуючись рішенням міської ради від 14.09.2016 №22-XV-7 “Про внесення змін до рішення міської ради від 25.05.2016 №15-XII-7 “Про затвердження структури виконавчих органів міської ради та загальної чисельності працівників апарату міської ради та її виконавчих органів у новій редакції”(зі змінами), виконком Слов'янської міської ради
В И Р І Ш УЄ :
1.Затвердити порядок розгляду письмових звернень громадян у Слов'янській міській раді у новій редакції /додається/ ;
2. Заступникам міського голови, начальникам структурних підрозділів міської ради забезпечити об'єктивний, всебічний і своєчасний розгляд письмових звернень громадян згідно з затвердженим порядком.
3.Відділу інформаційного забезпечення міської ради /Самохвалов/ забезпечити щоквартально систематичне інформування населення про хід роботи із зверненнями громадян у міській раді на веб-сайті.
4. Сектору по роботі зі зверненнями громадян Слов'янської міської ради /Куля/ посилити контроль за станом організації роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах міської ради.
5.Визнати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради від 17.12.2014 №511 “Про затвердження порядку розгляду письмових звернень громадян у Слов'янській міській раді”.
Міський голова В.М.Лях