1. В 2018 році надійшло всього 115 скарг, з них:
- на особистому прийомі – 23
- письмових звернень – 92
- з них: повторних – 2
- колективних –2
Статус тих, що зверталися відповідно до реєстраційно-контрольних карток:
- пенсіонери – 33
- працюючі - 5
- інваліди ВВВ – 2
- безробітні – 2
- діти війни – 2
- не визначено – 5
- інші -43
Основні питання які торкнулися в зверненнях:
- про порушення температурного режиму (090-097-402) – 14
- про відключення опалення (090-097-403) – 5
- про оплату за опалювання (090-097-406) – 49
- інші питання опалювання – (090-097-408) – 28
- про відсутність опалення – ( 090-097-401) – 14
- про встановлення теплового лічильника (090- 097-706) – 5
Основні причини, які породжують скарги : несвоєчасна підготовка внутрішньобудинкових систем до опалювального сезону, вимушені зупинки роботи котелень , порушення роботи теплових лічильників.
Для виявлення недоліків, розгляду скарг прямувала комісія у складі контролера відділу реалізації послуг, контролера теплового господарства служби наладки, майстра відповідального за адресою з якої надійшла скарга . Для усунення причин звернення діє система первинних і повторних приписів . Приписи надаються балансоутримувачу з подальшим контролем та вказівкою на:
- відновлення проектної схеми опалення;
- регулювання теплоносія на будинок;
- промивку , прочищення або заміну опалювальних приладів й підводок до них;
- ревізію запірної арматури до стояків , прочищення або заміна стояків.