Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що питання отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр) регулюється Положенням про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 року № 822 та зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.10.2017 року за № 1306/31174, зі змінами і доповненнями (далі – Положення).
Відомості з Державного реєстру є документом, який безоплатно надається контролюючим органом за зверненням фізичної особи (представника) щодо отримання відомостей про себе з Державного реєстру та свідчить про наявність або відсутність відомостей про таку особу в Державному реєстрі.
Згідно пункту 4 розділу Х Положення для отримання відомостей про себе з Державного реєстру фізична особа звертається особисто або через представника до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого контролюючого органу у разі, якщо фізична особа тимчасово перебуває за межами населеного пункту проживання, подає документ, що посвідчує особу, та заяву за формою №10ДР. Представник додає до заяви за формою №10ДР довіреність, засвідчену в нотаріальному порядку, на отримання відомостей з Державного реєстру, документ, що посвідчує особу такого представника, та ксерокопію (з чітким зображенням) документа, що посвідчує особу довірителя.
Контролюючий орган протягом трьох робочих днів з дня звернення фізичної особи (представника) надає відомості з Державного реєстру за встановленими формами. В окремих випадках строк видачі відомостей може бути продовжено до п'яти робочих днів
Відомості з Державного реєстру надаються контролюючим органом особисто фізичній особі або її представнику за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу, та довіреності (для представника), про що робиться відповідний запис в журналі надання відомостей.
Крім того, для отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру Державною податковою службою України запроваджено новий електронний сервіс «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді, засвідчених кваліфікованою електронною печаткою ДПС» у приватній частині «Електронного кабінету платника».
Вхід до особистого кабінету здійснюється за адресою з використанням електронного цифрового підпису, який можна отримати у будь-якому Акредитованому центрі сертифікації ключів.
Фізична особа – платник податків може сформувати Запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків виключно для отримання інформації про себе.
Електронний документ, засвідчений кваліфікованою електронною печаткою ДПС, є аналогом паперового документа, виданого контролюючим органом.
Звертаємо увагу, що запит про суми виплачених доходів та утриманих податків формується поквартально за будь-які п’ять років (починаючи з І кварталу 1998 року), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 50 днів після його закінчення.
Додаткову інформацію щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді платники можуть переглянути на вебпорталі Державної податкової служби за посиланням.