Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Муніципалітет
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Пошук роботи за оголошеннями у ЗМІ
Пошук нової роботи напевно не числиться у списку самих захоплюючих занять, які плануються. Взагалі пошук роботи не відноситься до тих видів діяльності, про які більшість людей могла б сказати: „Я готувався до цього заздалегідь і вважаю себе великим докою у цій сфері”. Ніхто не застрахований від того, що в один не досить прекрасний момент стане безробітним – причому не за своїм бажанням. А ставши безробітним, людина може місяцями шукати роботу, особливо в наш непростий час. І чим більшу наполегливість і послідовність вона при цьому проявить, тим краще виявиться кінцевий результат. 

Дуже часто більшість людей, що шукають роботу, звертається «за допомогою» до засобів масової інформації. Що ж потрібно зробити для того, щоб пошук роботи за допомогою ЗМІ був найефективнішим? Перш за все:
  • читайте торгові і ділові журнали;
  • коли дивитесься телевізор, звертайте увагу на рядок телетексту, там можуть бути відомості про вакансії;
  • проглядайте всі газети, які можуть містити інформацію про відкриті вакансії. Особливу увагу надайте інформації про нові підприємства, підприємства, які можуть розширятися і відкривати свої філіали у Вашому місті, районі.

Пам'ятайте про те, що мало знайти і прочитати оголошення, потрібно ще уміти їх грамотно аналізувати. А для цього:

Дайте собі відповіді на наступні питання:

1. У якому виданні розміщене оголошення? Це дає уявлення про витрати, про те наскільки широко проводиться пошук. 

2. Оформлення оголошення. Його величина, місце, вибраний шрифт, наявність логотипу і т.п. З цієї інформації можна одержати уявлення про фінансову можливість фірми і престижність пропонованої роботи. Чим солідніше видання і оголошення, тим більше шанси, що це солідна фірма і серйозна робота. 

3. Чи надане оголошення самою фірмою чи агентством з підбору персоналу? Послуги солідних агентств обходяться звичайно в 20-30% пропонованої на даній посаді річної зарплати і є певним свідоцтвом і фінансового стану фірми, і значенням, яке надається заповненню даної вакансії. 

4. Чи вказана сфера діяльності фірми? Що фірма вважає потрібним повідомити про себе? 

5. Якщо назва фірми вказана з повною визначеністю – це хороша ознака. Виключенням є оголошення агентств з підбору персоналу, коли з огляду на ряд обставин ім'я навіть дуже серйозного працедавця не вказується. 

6. Чи вказується точне найменування посади? Чи розкриті задачі і функції? 

7. Які вимоги до кваліфікації і професійного досвіду? Іноді вони перераховуються прямо, а іноді їх можна вивести з інформації, що побічно надається в оголошенні про фірму. 

8. Чи передбачається спеціальне навчання нового працівника? 

9. Чи пред'явлені які-небудь вимоги до особистих якостей? 

10. Чи вказана зарплата? Повна відсутність згадки про зарплату може означати, що вона відносно невелика. Хоча бувають і виключення. Чи є згадка про якісь додаткові пільги і виплати, соціальний пакет, тощо? 

11. Чи можна зрозуміти, що існує перспектива просування по службі? 

12. Як і до кого рекомендовано звертатися? Якщо вказане конкретне ім'я з телефоном і адресою, то це значить, що вказана особа володіє як часом для бесіди по телефону, так і можливістю прийняти кандидата в своєму офісі. 

13. Чи не створилося враження, що посаду занадто розхвалюють? 

Пам'ятайте те, що, як правило, вам не вдасться знайти в оголошенні відповіді на всі ці або подібні їм питання, але чим уважніше ви проаналізуєте оголошення, тим вдаліше ви зможете спланувати свої дії щодо отримання запрошення на співбесіду.


6892Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально


























пошук
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua