Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Муніципалітет
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Інформація про роботу зі звернень громадян

Інформаційно-аналітична довідка
про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 9 місяців 2021 року

Організація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській військово-цивільної адміністрації (ВЦА) спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008, розпоряджень голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації.

До Слов’янської міської ВЦА протягом 9 місяців 2021 року від мешканців Слов'янської міської територіальної громади надійшло 4199 звернень, що на 28,6% більше, ніж за 9 місяців 2020 року (3264).

Згідно затвердженого графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, спеціалістами юридичного управління проведено 18 прийомів, на яких було надано 86 консультацій.

Керіником Слов'янської міської ВЦА проведено 4 спільних прийома, прийнято 42 громадян.

Вжиті заходи шляхом облаштування на першому поверсі адміністративної будівлі міської ради поштової скриньки “Відкритий лист до керівника Слов'янської міської ВЦА”.

Через стаціонарну потову скриньку звернулось 306 громадян.

Забезпечені засоби електронного зв'язку з метою надання можливості громадянам подавати звернення громадян.

Через “Інтернет приймальню” веб-сайта Слов'янської міської ВЦА звернулось 101 громадянин.

Через офіційну електронну пошту — 155

Засобами телефонного зв'язку звернулось 151 громадян.

З органів вищої влади надійшло 2779 звернень. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни.

Протягом звітного періоду повторних звернень надійшло 68; колективних — 174. З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами і скаргами, петиціями звернулося 9323 громадян.

У відділі по роботі зі зверненнями громадян щоденно працює “Телефон довіри”, на який звернулось 41 громадянин. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення питань, порушених громадянами, та оперативного вирішення питань працівники відділу по роботі із зверненнями громадян під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ВЦА, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам.

До остаточного вирішення прийнятих раніш зобов'язань керівництвом залишено на контролі 141 звернення громадян, або 3,4% від загального числа.

Реєстрація і облік усіх звернень проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14.04.1997 року за №348 /зі змінами/ та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян керівними працівниками міської ради були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ради, підприємствам міста. Виконання всіх доручень контролюється відділом по роботі із зверненнями громадян Слов'янської міської ВЦА.

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. ЗУ “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно з ч.3 ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, було направлено 9 звернень іншим уповноваженим органам за належністю.

Протягом 9 місяців 2021 року через Державну установу “Урядовий контактний центр” надійшло 2569 звернень. Всі розглянуті в зазначені терміни.

На цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” звернулось 410 громадян, всі звернення розглянуті терміново, або впродовж 3 діб.

З метою виявлення фактів порушень у роботі зі зверненнями громадян та надання практичної допомоги в організації цієї роботи, рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 17.02.2021 №118 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах та управліннях міської ради, підприємствах міста на 2021р. Фактично проведено 6 перевірки у структурних відділах міської ради та у комунальному підприємстві. Результати перевірки розглянуті на засіданні комісії з питань розгляду громадян.

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2020р. розглянуто на засіданні виконкому Слов'янської міської ради 17.02.2021 (рішення №118), за 1 квартал 2021 (рішення від 19.05.2021 №466), за 1 півріччя 2021 (рішення від 04.08.2021 №808).

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян проведено 3 засідання.

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань.

781 звернення, або 18,6% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — учасників АТО, осіб з інвалідністю в наслідок війни, ветеранів праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, “дітей війни” та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб.

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно — 1117 звернень, що становить 26,6%;
  • надано роз'яснень — 2929.

Всього у зверненнях громадян порушено 4389 різних питань.

Перше місце у зверненнях громадян займають питання комунального господарства (2240) і складають 53,3% від загальної кількості питань. Друге місце займають питання соціальної політики, соціального захисту населення (894) і складають 21,3%.

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ВЦА надійшло 78 петиції, з яких 11 набрали необхідну кількість голосів, 36 не набрали необхідної кількості голосів на її підтримку і розглянуті, як звернення громадян.

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ВЦА розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавська дисципліна становила 100%.


31137Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально























пошук
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua