Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Оформлення документів
Зайнятість
Почесні громадяни
                                         
 Информация о работе с обращениями граждан

Інформація
про здійснення виконавчими органами Слов`янської
міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог
законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення
контролю за станом цієї роботи за 2017 рік

Організація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській раді спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008, розпоряджень голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації. 

До Слов’янської міської ради протягом 2017 рік від мешканців міста надійшло 4930 звернень, що на 18,82% менше, ніж за 2016 рік (6073). 

Письмово надійшло 4193 звернень. 

Рішеннями виконкому Слов”янської міської ради від 04.01.2017 №9, від 19.04.2017 №295 затверджені графіки особистих та виїзних прийомів, проведення телефонного зв'язку з населенням міста “Пряма лінія” керівними працівниками Слов”янської міської ради на 2017р. 

З початку 2017 року керівними працівниками міської ради проведено:

  • 192 особистих прийомів, на які звернулось 426 громадян;
  • 96 виїзних прийомів у мікрорайонах міста, на яких звернулось 158 громадян.

Згідно графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, що належить до компетенції Слов'янської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови 26.12.2011 №549р,, спеціалістами юридичного управління проведено 24 прийомів, надано 98 консультацій. 

Також проведено два виїзних прийоми громадян керівними працівниками облдержадміністрації. 

У тому числі, до міської ради надійшло 123 звернення з органів вищої влади. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни. 

Протягом звітного періоду повторних звернень надійшло 110; колективних — 162. У секторі по роботі із зверненнями громадян щоденно працює “Телефон довіри”, на який звернулось 34 громадян. У разі оперативної необхідності працівники сектору по роботі із зверненнями громадян під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ради, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам. 

Через офіційну веб-сторінку “Пошта голови” звернулось 25 громадян. 

До остаточного вирішення прийнятих раніш зобов'язань керівництвом Слов'янської міської ради залишено на контролі 110 звернень громадян, або 2,3% від числа контрольних. 

Реєстрація і облік усіх звернень, що надходять, проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14.04.1997 року за №348 та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян керівними працівниками міської ради були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ради, підприємствам міста. Виконання всіх доручень контролюється сектором по роботі із зверненнями громадян Слов'янської міської ради. 

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. ЗУ “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. Згідно з ч.3 ст.7 Закону України “Про звернення громадян”, було направлено 89 звернень іншим уповноваженим органам за належністю. 

Згідно рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 15.02.2017 №126, від 19.04.2017 №294 “Про затвердження Положень про деякі дорадчі органи Слов'янської міської ради з питань розгляду звернень громадян у новій редакції”, затверджено Положення проведення “Дня Контролю” результатів розгляду звернень громадян і склад робочої групи. Проведено 12 “Днів контролю”, на яких розглянуто 24 звернень громадян. Всі факти, зазначені у попередніх відповідях виконавців за результатами розгляду звернень, підтвердились під час проведення “Дня контролю”. 

Протягом 2017 року через установу “Урядова гаряча лінія” надійшло 2754 звернень. До Донецького контактного центру надійшло 32 звернень. Всі розглянуті в зазначені терміни. 

На цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” Слов'янської міської ради звернулось 1019 громадян, 96,7% цих звернень розглянуто терміново або впродовж 3 діб позитивно. 

Рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 01.02.2017 року №42 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах та управліннях міської ради,підприємствах міста на 2017р. Згідно графіка заплановано і фактично проведено 9 перевірок у структурних підрозділах міської ради. Начальникам відділів та управлінь, структурних підрозділів Слов'янської міської ради надані рекомендації. Узагальнювальні матеріали щодо перевірок будуть винесені на засідання виконкому при розгляді питання про стан роботи із зверненнями громадян за 2017 рік. 

З метою здійснення оперативного аналізу за кількістю звернень, звернень до органів влади вищого рівня, колективних звернень, контролю за дотримання термінів виконання звернень, 25.05.2017р. проведено семінар-нараду з начальниками відділів та управлінь Слов'янської міської ради, відповідальними відділів і управлінь Слов'янської міської ради, комунальних підприємств, що надають житлово-комунальні послуги “Про забезпечення конституційного права громадян на звернення та дотримання законодавства про звернення громадян”. На семінарі-нараді були надані рекомендації щодо підвищення контролю за дотриманням законодавства про звернення громадян та рівня персональної відповідальності посадових осіб за його дотримання, вдосконалення роботи із зверненнями громадян.

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2016р. розглянуто на засіданні виконкому Слов'янської міської ради 01.02.2017 (рішення №42), за 1 квартал 2017 (рішення №265 від 19.04.2017), за 1 півріччя 2017 (рішення №510 від 19.07.2017), за 9 місяців 2017 (рішення №718 від 15.11.2017). 

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян за 2017 рік проведено 4 засідань. 

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань. 

2783 звернень, або 56,4% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — інвалідів та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, “дітей війни” та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб. 

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ради розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавча дисципліна становила 100%. 

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно — 1613 звернень, що становить 32,7%;
  • надано роз'яснень — 2969.

Всього у зверненнях громадян порушено 5073 різних питань. 

Перше місце у зверненнях громадян займають питання соціального захисту (2161) і складають 42,5% від загальної кількості питань. За більшістю це питання надання та оформлення субсидії, надання матеріальної допомоги. На другому місці знаходяться питання комунального господарства (1625) — 32,0%. 

Узгоджено з керівниками комітетів мікрорайонів та проведено 11 виїзних зустрічей міського голови з мешканцями міста за місцем їх проживання, де громадяни мали змогу озвучити свої питання, які при необхідності для їх вирішення ставились на контроль до повного вирішення. 

З метою створення необхідних умов для зворотного зв'язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми територіальної громади міста Слов'янська, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, на виконання ст.23-1 Закону України “Про звернення громадян”, рішенням Слов'янської міської ради від 30.03.2016 №22-IX-7 затверджено Порядок розгляду електронної петиції,адресованої Слов'янській міській раді. 

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ради надійшло 90 петицій, з яких 17 триває збір підписів, 9 підтримані, 64 не набрали в установлений строк необхідної кількості голосів на її підтримку, та розглядались згідно чинного законодавства, як звернення громадян. 

А Н А Л І З
письмових і усних звернень, які надійшли
до виконкому Слов`янської міської ради
за 2017 рік 
 

зп
Найменування
код
класи
фіка-тору
Кількість
в %
відношенні
2016р.
2017р.
1
Кількість письмових звернень
1.1
5546
4325
-22,0
 
з них з органів вищого рівня
1.1.1
149
123
-17,5
2
Кількість звернень на особистих прийомах
1.2
474
426
-10
3
на виїзних прийомах
1.3
51
158
+209
4
на «Прямих лініях»
1.4
2
21
+950
5
Всього звернень
1
6073
4930
-18,8
 
з них повторних
2
189
110
-42
 
 колективних
-
245
162
-33,8
6
Кількість питань
 
6520
5073
-22,2
 
Промислова політика
010
-
-
-
 
Аграрна політика і земельні відносини
020
107
140
+30,8
 
Транспорт і зв'язок
030
122
97
-20,5
 
Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво
040
152
15
-90,1
 
Фінансова, податкова, митна політика
050
2
-
-
 
Соціальний захист
060
2937
2161
-26,4
 
Праця і заробітна плата
070
14
13
-7,0
 
Охорона здоров'я
080
123
144
+17,0
 
Комунальне господарство
090
1235
1625
+31,6
 
Житлова політика
100
612
154
-74,8
 
Екологія та природні ресурси
110
20
18
-10,0
 
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян
120
124
41
-66,9
 
Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт
130
21
10
-52,4
 
Культура та культурна спадщина, туризм
140
37
37
-
 
Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
150
52
31
-40,4
 
Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації
160
-
-
-
 
Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини
170
2
-
-100,0
 
Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
180
-
-
-
 
Діяльність центральних органів виконавчої влади
190
1
-
-
 
Діяльність місцевих органів виконавчої влади
200
6
2
-66,6
 
Діяльність органів місцевого самоврядування
210
35
15
-57,1
 
Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини
220
1
-
-
 
Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій
230
17
68
+300,0
 
Інше
240
900
502
-44,2


8146Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально




















Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика