Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
ЦНАП
Звернення громадян
Громадянське суспільство
Служби інформують
Зайнятість
Почесні громадяни
                                     
 Информация о работе с обращениями граждан

ІНФОРМЦІЯ
про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 1 півріччя 2019 рік
 

Організація роботи із зверненнями громадян в Слов'янській міській раді спрямована на забезпечення реалізації громадянами України конституційного права на звернення. Всі заходи спрямовуються на виконання Закону України “Про звернення громадян”, Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008, розпоряджень голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації. 

До Слов’янської міської ради протягом 1 півріччя 2019 року від мешканців міста надійшло 2425 звернень, що на 22% більше, ніж за 1 півріччя 2018 року (1986). 

Рішеннями виконкому Слов'янської міської ради від 06.02.2019 №240, від 17.04.2019 №973 затверджені графіки особистих та виїзних прийомів, проведення телефонного зв'язку з населенням міста “Гаряча лінія” міським головою, заступниками міського голови, заступником міського голови — керуючим справами виконкому на 2019 рік. Графіки виїзних прийомів за місцем мешкання громадян керівними працівниками міської ради погоджуються щомісячно, після чого дата прийому та час доводиться до відома керівника комітету мікрорайону, де буде проводитись виїзний прийом. Напередодні проведення виїзного прийому міського голови графік оприлюднюється в розділі “Оголошення” на офіційному веб-сайті Слов'янської міської ради. 

За 1 півріччя 2019 року міським головою, заступниками міського голови, заступником міського голови - керуючим справами виконкому проведено: 

72 особистих прийомів, на які звернулось 157 громадян; 

42 виїзних прийомів у мікрорайонах міста, на яких звернулось 69 громадян; 

12 спільних прийомів керівників, на яких звернулось 84 громадян. 

Проведений виїзний спільний прийом громадян Департаментом освіти і науки Донецької облдержадміністрації. 

Згідно затвердженого графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, що належить до компетенції Слов'янської міської ради, спеціалістами юридичного управління проведено 12 прийомів, надано 84 консультації. 

З органів вищої влади надійшло 1264 звернень. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни, всім заявникам надана дійова або консультативна допомога. 

Протягом звітного періоду надійшло 43 повторних звернень; колективних — 102.
З урахуванням колективних звернень, з пропозиціями, заявами, скаргами, петиціями звернулося 8859 громадян. 

У відділі по роботі зі зверненнями громадян щоденно працює “Телефон довіри”, на який звернулось 41 громадянин. Для забезпечення кваліфікованого роз'яснення питань, порушених громадянами, та оперативного вирішення питань працівники відділу по роботі зі зверненнями громадян під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ради, іншими установами і організаціями з метою надання ефективної термінової допомоги громадянам. 

До остаточного вирішення прийнятих раніше зобов'язань міським головою, заступниками міського голови, заступником міського голови-керуючим справами виконкому Слов'янської міської ради залишено на контролі 156 звернень громадян, або 6,4% від загального числа. 

Реєстрація і облік усіх звернень, що надходять, проводяться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 за №348 (зі змінами) та реєструються в загальній базі даних. За зверненнями громадян міським головою, заступниками міського голови, заступником міського голови-керуючим справами виконкому були надані доручення щодо їх розгляду структурним підрозділам міської ради, підприємствам міста. Виконання всіх доручень контролюється відділом по роботі зі зверненнями громадян Слов'янської міської ради. 

Якщо питання, порушені в одержаному міською радою зверненні, не входять до її повноважень, воно пересилається за належністю відповідному органу у терміни, передбачені ст.7. Закону України “Про звернення громадян”, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. За 1 півріччя 2019 року було перенаправлено 19 звернень іншим уповноваженим органам за належністю. 

Згідно рішення виконкому Слов'янської міської ради від 18.07.2018 №479 “Про затвердження Положень про деякі дорадчі органи Слов'янської міської ради з питань розгляду звернень громадян у новій редакції”, затверджено Положення проведення “Дня Контролю” результатів розгляду звернень громадян і склад робочої групи. Проведено 6 “Днів контролю”, на яких розглянуто 6 звернень громадян. За результатами проведення “Дня контролю” виконавцям було запропоновано дотримати взяті на себе обов'язки по остаточному вирішенню питань, порушених у зверненнях. 

Протягом 1 півріччя 2019 року через Державну установу “Урядова гаряча лінія” надійшло 1238 звернень. Всі розглянуті в зазначені терміни. 

На міську цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” звернулось 468 громадян, 98,2% цих звернень розглянуто терміново або впродовж 3 діб позитивно. 

З метою виявлення фактів порушень у роботі зі зверненнями громадян та надання практичної допомоги в організації цієї роботи, рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 06.03.2019 №353 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у структурних підрозділах, відділах та управліннях міської ради, комунальних підприємствах міста на 2019 рік. Згідно графіка заплановано і фактично проведено 4 перевірки у відділі культури, управлінні архітектури та містобудування, інспекції міської ради з благоустрою м.Слов”янська, управлінні соціального захисту населення. Результати перевірок розглянуті на засіданні комісії з питань розгляду звернень громадян та буде винесено на засідання виконкому при розгляді питання про стан роботи зі зверненнями громадян за 1 квартал 2019 року. 

Питання здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи у 2018 році розглянуто на засіданні виконкому Слов'янської міської ради 06.03.2019 (рішення виконкому міської ради від 06.03.2019 №353 “Про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 2018 рік”), за 1 квартал 2019 15.05.2019 (рішення виконкому міської ради від 15.05.2019 №1130 “Про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи за 1 квартал 2019 року”). 

Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян у 1 півріччі 2019 року проведено 2 засідання. 

Проведено аналіз надходження звернень громадян в розрізі питань. 

595 звернень, або 24,5% від їх загальної кількості склали звернення від найменш соціально-захищених категорій громадян — учасників АТО, осіб з інвалідністю внаслідок війни та ветеранів війни і праці, членів багатодітних сімей, одиноких матерів, пенсіонерів, “дітей війни” та інших громадян, які потребують соціального захисту, підтримки та особливої уваги з боку органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо задоволення їхніх життєвих потреб. 

З загальної кількості звернень:

  • вирішено позитивно — 884 звернень, що становить 36,4%; 
  • надано роз'яснень — 1332.

Всього у зверненнях громадян порушено 2625 різних питань. 

Перше місце у зверненнях громадян займають питання житлово-комунального господарства (1043), що складають 43,0% від загальної кількості питань. Друге місце займають питання соціального захисту населення (789), що складають 32,5 % . 

З метою створення необхідних умов для зворотного зв'язку, надання інформаційних послуг, оперативного реагування на гострі проблеми територіальної громади міста Слов'янська, вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, на виконання ст.23-1 Закону України “Про звернення громадян”, рішенням Слов'янської міської ради від 15.02.2017 №12-ХX-7 затверджено Порядок розгляду електронної петиції, адресованої Слов'янській міській раді у новій редакції. 

Протягом звітного періоду до Слов'янської міської ради надійшло 105 петицій, з яких 15 було підтримано, 40 не набрали необхідної кількості голосів на її підтримку і розглянуті, як звернення громадян. 

Усі звернення, які надійшли до Слов'янської міської ради розглянуті в межах чинного законодавства та про результати їх розгляду повідомлено заявників. Опрацювання та розгляд звернень здійснювались своєчасно, без порушень. Виконавська дисципліна становила 100%. 

А Н А Л І З
письмових і усних звернень, які надійшли
до виконкому Слов'янської міської ради
за 1 півріччя 2019 року
    

№№
з/п

Найменування
Кількість
в %
відношенні
2018
1 півріччя
2019
1 півріччя
1
2
3
4
5
1
Кількість письмових звернень
1754
2031
+15,8
2
Кількість звернень на особистих прийомах
162
394
+143
3
на виїзних прийомах
34

69
+103
4
на «Прямих лініях»
20
13
-35
5
Телефон довіри
11
41
+273
6
Звернення, що надійшли з “Урядової гарячої лінії”
1121
1238

+10,4
7
Петиції
42
105
+150
8
Всього звернень
1986
2425
+22,1

з них повторних
47
43
-8,5

колективних
74
102
+38
9
Кількість питань
2270
2625
+15,6
010
Промислової політики
0
0
0
020
Аграрної політики і земельних відносин
47
52
+10,6
030
Транспорту і зв'язку
43
46
+6,9
040
Економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва
3
4
+33,3
050
Фінансової, податкової, митної політики
3
4
+33,3
060
Соціальної політики. Соціального захисту населення
572
789
+38
070
Праці і заробітної плати
1
3
+200
080
Охорони праці та промислової безпеки
0
0
0
90
Охорони здоров'я
71
42
-40,8
100
Комунального господарства
857
1043
+21,7
110
Житлової політики
50
49
-2
120
Екології та природних ресурсів
7
5
-28,5
130
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації
11
14
+27,3
140
Сімейної та гендерної політики
14
0
-100
150
Молоді. Фізичної культури і спорту
9
9
0
160
Культури та культурної спадщини, туризму
17
12
-29,4
170
Освіти, науки, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності
38
20
-47,4
180
Інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації
0
0
0
190
Діяльності об'єднань громадян, релігії та міжконфесійних відносин
0
0
0
200
Діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
0
0
0
210
Діяльності центральних органів виконавчої влади
0
0
0
220
Діяльності місцевих органів виконавчої влади
0
0
0
230
Діяльності органів місцевого самоврядування
2
14
+600
240
Діяльності підприємств та установ
0
0
0
250
Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин
0
0
0
260
Державного будівництва, адміністративно-територіального устрою
0
0
0
270
Інше
525
519
-1,14


10123Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально




















Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика