Twitter   Facebook   FeedBurner   RSS-канал  
Міська рада
Публічна інформація
Служби інформують
Звернення громадян
Оформлення документів
Зайнятість
Почесні громадяни
                                         
 Информация о работе с обращениями граждан

Інформація
про здійснення виконавчими органами Слов`янської
міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог
законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення
контролю за станом цієї роботи за 1 півріччя 2015 року

Питання практичної реалізації права на звернення урегульовані Законом України «Про звернення громадян». 

Делеговані повноваження у сфері забезпечення прав на звернення громадян у міській раді виконуються у відповідності з діючим законодавством. 

До Слов’янської міської ради протягом 1 півріччя 2015 року від мешканців міста надійшло 1697 звернень. В останній час спостерігається стабільна тенденція до збільшення кількості звернень громадян, у зв'язку з тим, що з'явилась категорія мешканців — вимушені переселенці, які звертаються з питань щодо працевлаштування, оформлення державних соціальних виплат, переоформлення пенсій, гуманітарної допомоги. З загальної кількості звернень (1697), тільки 556 звернень вимушених переселенців, що складає 33 %. 

Письмово надійшло 1410 звернень, усно на особисті прийоми до керівництва Слов'янської міської ради звернулось 267 громадян. 

У тому числі, до міської ради надійшло 33 звернень з органів вищої влади. Ці звернення знаходились на контролі, всі розглянуті у зазначені терміни, всім заявникам надана дійова або консультативна допомога. 

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації №606 від 20.11.2009, розпорядженням міського голови №506р від 14.12.2009р. затверджений порядок організації розгляду звернень, що надходять на Урядову телефонну «Гарячу лінію». За 1 півріччя 2015р., за дорученнями керівництва облдержадміністрації, до міської ради для розгляду надійшло 779 звернень. Всі вони були розглянуті першочергово у зазначені терміни. 

На виконання розпорядження голови обласної державної адміністрації №524 від 31.07.2012 «Про сприяння роботі комунальної установи «Донецький обласний контактний центр», розпорядженням міського голови №449р від 14.08.2012 затверджене «Положення про порядок взаємодії Слов'янської міської ради щодо організації розгляду звернень, які надходять до комунальної установи «Донецький обласний контактний центр» . Таких звернень до міської ради надійшло 2, всі вони розглянуті у зазначені терміни. 

За 1 півріччя 2015р. керівними працівниками міської ради проведено 60 особистих прийомів, на які звернулось 210 громадян; 6 виїзних прийомів проведено неодноразово у всіх мікрорайонах міста - звернулось 20 громадян. 

Згідно графіку особистого прийому осіб, які потребують безоплатної первинної правової допомоги, що належить до компетенції Слов`янської міської ради, затверджений розпорядженням міського голови 26.12.2011 №549р,, спеціалістами юридичного управління проведено12 прийомів, на які звернулось 47 громадян. 

Через офіційну веб-сторінку “Електронна приймальня” звернулось 66 громадян. 

На цілодобову інформаційно-диспетчерську службу “1505” Слов'янської міської ради звернулось 486 громадян, 94% цих звернень розглянуто терміново або впродовж 3 діб позитивно. 

Питання про здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень по забезпеченню вимог законодавства про розгляд звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи розглядалось на засіданнях виконкому Слов'янської міської ради: за 2014р.- 18.02.2015р. (рішення №86); за 1 квартал 2015р. - 17.04.2015р. (рішення №225). 

Рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 18.02.2015р. №86 затверджено графік проведення перевірок додержання законодавства про звернення громадян у відділах та управліннях міської ради,підприємствах міста на 1 півріччя 2015р. Згідно графіка на січень-червень 2015р. заплановано і фактично проведено 3 перевірки у структурних підрозділах міської ради. Узагальнювальні матеріали щодо перевірок будуть винесені на засідання виконкому при розгляді питання про стан роботи із зверненнями громадян за 1 півріччя 2015 року і на засіданні комісії виконкому Слов'янської міської ради з питань розгляду звернень громадян у 3 кварталі 2015р. 

15.06.2015р. організовано та проведено семінар-нараду з питань здійснення виконавчими органами Слов'янської міської ради делегованих повноважень щодо забезпечення вимог законодавства щодо розгляду звернень громадян, здійснення контролю за станом цієї роботи з начальниками та відповідальними відділів і управлінь міської ради, комунальних підприємств, що надають житлово-комунальні послуги. 

На семінарі-нараді були надані рекомендації щодо підвищення контролю за дотриманням законодавства про звернення громадян та рівня персональної відповідальності посадових осіб за його дотримання, вдосконалення роботи із зверненнями громадян. Також, на семінарі усім відповідальним за роботу із зверненнями громадян надано пакет методичних матеріалів. 

Положення про роботу в громадській приймальні міської ради “телефону довіри” затверджено рішенням виконкому Слов'янської міської ради від від 14.01.2015 №10. “Телефон довіри” в громадській приймальні міської ради працює щоденно. 

Реєстрація та облік усіх звернень, що надходять під час проведення «Телефону довіри» проводиться на реєстраційно-контрольних картках відповідно до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14.04.1997 №348. За 1 півріччя 2015 року на «телефон довіри» звернулось 10 громадян. 

З метою надання ефективної термінової допомоги громадянам, у разі оперативної необхідності, працівники сектору по роботі із зверненнями громадян Центру надання адміністративних послуг під час проведення “Телефону довіри” співпрацюють з відділами та управліннями міської ради, іншими установами і організаціями. 

Рішенням виконкому Слов'янської міської ради від 14.01.2015р. №10 затверджено положення проведення “Дня контролю” результатів розгляду звернень громадян і склад робочої групи. Згідно затвердженого Положення, проведення “Дня контролю” планується на четверту п'ятницю кожного місяця. Проведено 4 “Дня контролю”, на яких розглянуто 11 звернень громадян. За результатами проведення “Дня контролю” виконавцям було запропоновано дотримати взяті на себе обов'язки по остаточному вирішенню питань,порушених у зверненнях. 

Рішенням виконкому міської ради №10 від 18.02.2015р. затверджено положення про комісію виконкому Слов’янської міської ради з питань розгляду звернень громадян і затверджено її склад на чолі з міським головою. Комісією виконкому міської ради з питань розгляду звернень громадян за 1 півріччя 2015 року проведено 3 засідання, на яких розглядались питання: забезпечення якісного виконання доручень керівних працівників облдержадміністрації щодо розгляду звернень громадян по суті питань і надання своєчасних і обґрунтованих відповідей; питання встановлення реальних термінів остаточного їх вирішення при розгляді звернень громадян; причини надходження повторних та неодноразових звернень громадян, забезпечення їх усунення та прийняття рішень по суті порушених питань відповідно до вимог діючого законодавства. 

Рішенням Комісії з питань розгляду звернень громадян припинено листування по 1 повторному зверненню, згідно ст.8 Закону України “Про звернення громадян”. Рішення оформлено протоколом. 

Всього у зверненнях громадян порушено 1899 різних питань. 

У зверненнях громадян питання соціального захисту займають перше місце і складають 32% від загальної кількості питань. За більшістю це питання оформлення та виплати державних соціальних виплат, надання матеріальної допомоги. 

В управлінні соціального захисту населення працює «телефон довіри», постійно вивчається громадська думка шляхом анкетування клієнтів. В управлінні працює громадська юридична консультація, яка надає безплатні юридичні консультації для малозабезпечених верств населення, надається допомога у складанні позовних заяв і заяв до суду з питань соціального захисту населення. 

“Мобільними офісами” управління праці та соціального захисту населення за місцем проживання прийнято 1101 громадян. 

Також, багата кількість питань комунального господарства та складають (26%) від загальної кількості питань. Це питання мешканців міста стосовно ремонту житлового фонду, відновлення зруйнованого майна під час проведення бойових дій. 

Крім того, збільшуються питання щодо відшкодування коштів на відновлення зруйнованого майна під час проведення бойових дій на території міста Слов'янська, надання волонтерської та гуманітарної допомоги. 

На теперішній час продовжується формування банку сімей тимчасових переселенців соціально-незахищених категорій. Надаються безкоштовні соціальні послуги сім'ям та особам, які опинились в складних життєвих обставинах, соціальний супровід прийомних сімей та дитячих будинків. 

Ведеться активна робота з громадськими організаціями в напрямку допомоги тимчасовим переселенцям та сім'ям Слов'янська, які опинились в складних життєвих обставинах. 

Особлива увага керівництвом міської ради приділяється проблемним питанням міста, які піднімають громадяни в своїх зверненнях. У виконкомі Слов'янської міської ради проводяться “круглі столи”, зустрічі з громадськістю, на яких розглядаються актуальні проблеми міста. При проведенні зустрічей залучаються фахівці відділів і управлінь міської ради. 

Дані про звернення громадян за 1 півріччя 2015 року

1.
Загальна кількість звернень
1697
 
в тому числі:
 
1.1.
Кількість письмових звернень
1410
 
в тому числі:
 
1.1.1
в тому числі з органів вищого рівня
33
1.1.2.
З інших організацій
-
1.2.
Кількість звернень на особистих прийомах
267
1.3.
Кількість звернень на виїзних прийомах
20
1.4.
Кількість звернень на прямих лініях
-
2.
Повторні звернення
48
3.
Кількість, що звернулись
2804
3.1.
в тому числі на особистих прийомах
339
3.2.
                  на виїзних прийомах
20
3.3.
                  на прямих лініях
-
 
ПО СУБ”ЄКТУ
 
1.
Індивідуальне
1637
2.
Колективне
60
3.
Анонімне
-
 
КАТЕГОРІЇ ЗАЯВНИКІВ:
 
1.
Учасник війни
13
2.
Діти війни
64
3.
Інвалід Великої Вітчизняної Війни
-
4.
Інвалід війни (особи, що відносяться до категорії інвалідів ВВВ , ЧАЕС, РА та інші)
1
5.
Учасник бойових дій
6
6.
Ветеран праці
48
7.
Інвалід І групи
46
8.
Інвалід II групи
87
9.
Інвалід III групи
49
10.
Дитина-інвалід
-
11.
Одинока мати
80
12.
Мати-героїня
-
13.
Багатодітна родина
-
14.
Особи,які постраждали від Чорнобильської катастрофи
1
15.
Учасник ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС
-
16.
Герой України
-
17.
Герой Радянського Союзу
-
18.
Герой Соціалістичної праці
-
19.
Дитина
-
20.
Інші категорії
1172
 
СОЦІАЛЬНИЙ СТАТУС
 
1.
Пенсіонер
530
2.
Робочий
53
3.
Селянин
-
4.
Робітник бюджетної сфери
-
5.
Державний службовець
1
6.
Воєнослужбовець
-
7.
Підприємець
3
8.
Безробітний
129
9.
Учень, студент
6
10.
Служитель релігійної організації
-
11.
Особа,позбавлена волі; особа, воля якого обмежена
-
12.
Інші
-
 
ВСЬОГО ПОРУШЕНО ПИТАНЬ:
1899
 
з них:
 
010
Промислова політика
-
020
Аграрна політика і земельні відносини
38
030
Транспорт і зв'язок
68
040
Економічна, цінова, інвестиційна, зовнішньоекономічна, регіональна політика та будівництво, підприємництво
36
050
Фінансова, податкова, митна політика
-
060
Соціальний захист
534
070
Праця і заробітна плата
13
080
Охорона здоров'я
71
090
Комунальне господарство
441
100
Житлова політика
180
110
Екологія та природні ресурси
8
120
Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян
40
130
Сім'я, діти, молодь, гендерна рівність, фізична культура і спорт
4
140
Культура та культурна спадщина, туризм
13
150
Освіта, наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність
9
160
Інформаційна політика, діяльність засобів масової інформації
-
170
Діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини
1
180
Діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України
-
190
Діяльність центральних органів виконавчої влади
-
200
Діяльність місцевих органів виконавчої влади
-
210
Діяльність органів місцевого самоврядування
11
220
Обороноздатність, суверенітет, міждержавні і міжнаціональні відносини
-
230
Державне будівництво, адміністративно-територіальний устрій
-
240
Інше
432

 


Переглядів:5776Версія для друкуНадіслати

Веб-камери міста
Трансляція засідань
Тижневий план
Актуально











Розсилка новин

Введите Ваш e-mail:

пошук
ПРИЄДНУЙТЕСЬ
погода
GISMETEO: Погода по г.Славянск
курсИ валют
finance.ua

finance.ua

finance.ua
Статистика